У семимісного автомобіля з'явилися інші передні фари, модернізовані грати радіатора (як на Dacia Sandero), і повністю перероблений передній бампер. Ззаду оновлену машину можна буде впізнати за новим бампером з інтегрованими в нього "катафотами" -отражателямі. Іменного через нові бамперів Logan MCV став довшим на два сантиметри, проте на розмірах салону ці зміни ніяк не позначилося. Інженери Renault порахували, що тут і так достатньо місця і для тих хто сидить на другому ряду крісел, і для тих, хто опинився зовсім позаду. Сидіння другого ряду складаються (на дорогих версіях універсала) в пропорції 60/40, а сидіння третього ряду - 50/50. Розмір багажного відсіку в п `конфігурації складає 700 літрів, а при двомісній - 2350 літров.Із інших змін можна відзначити появу нового" салону "- як на хетчбек Sandero, а також антиблокувальної системи Bosch останнього покоління з функцією розподілу гальмівних зусиль і допомогою при екстреному гальмуванні . Нарешті, Logan MCV може бути укомплектований чотирма подушками безопасності.Лінейка моторів залишилася колишньою - 1,4 і 1,6-літрові бензинові двигуни потужністю 75, 90 і 105 кінських сил, а також два турбодизеля 1.5 потужністю 70 або 85 кінських сіл.В Європі універсал Logan MCV з новим "обличчям" почнуть продавати вже в листопаді. Варто нагадати, що оновлений седан Renault Logan і хетчбек Sandero з'являться в Росії в наступному році після модернізації виробництва на московському заводі "Автофрамос". А ось універсал в Москві збирати, судячи з усього, не будуть - його виробництво планується налагодити в Тольятті на потужностях "АвтоВАЗу". Причому не виключено, що продаватися цей автомобіль буде вже під маркою Lada: угоду про покупку платформи для випуску семимісного універсалу на Волзькому автозаводі було підписано пару днів назад в Парижі.
No comments:
Post a Comment